Çatlaklara kesin çözüm için buraya👇🏼

Her gün gazete, dergi ve online mecraların güzellik bölümlerinde çatlaklarla ilgili yeni yöntemler okuyorsunuz. Hamilelik boyunca "canım bak en etkilisi bu krem" "bak bu yağı kullanıyorsun bebek gibi oluyor cildin" gibi öneri ve yazılardaki her kremi kullandım nerdeyse. Doğum öncesinde bir çatlağım bile yokken, doğum sonrası akordiyona dönen karın bölgem için ne yapabilirim diye her yere bakıp araştıryorum. Sizleri de bu zahmetten kurtarıp çözümünü hemen aktarıyorum.

Çatlaklar için dev çözüm 
Da dan da daaannn ! 

Çözümü yok

Evet yok kasmayın kendinizi ha ben ameliyat masasına yatarım dersiniz helal olsun derim tek gerçek çözüm o ama gerisi boş yalan hele ki üzerinden belirli bir zaman geçmiş çatlakların geriye dönme ihtimali tırrrttt yormayın kendinizi böyle sevin. Hep söylerim evime gelip eşyalarıma ya da temizliğime bakıcak insan bana gelmesin diye, bu da aynı şey çatlağıma bakıp kınayacak bi uzak dursun, ama bi kahveyle hoş sohbete buyursun. Hadi anacım çıkın çıkın gelin :)
Konuyu çatlaklardan seda sayan kafasına da bağladım ya neyse.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuğumuzun yemek yeme sorunsalı

Bir wolverine kolay yetişmiyor

Dam üstünde un eler hani nerde o memeler